Med ett leende på läpparna och upptäcker att jag småskrattar för mig själv...

Jag sitter på tåget och inser för mig själv att idag är jag lycklig, idag mår jag bra. Den känslan som in befinner sig i hjärtat när jag tänker på mitt liv och kan endast inse att ja jag är lycklig.

Nyss hemkommen från Jönköping dör vi umgåtts med underbara människor som tagit sig in i våra hjärtan och som alltid kommer att finnas i våra liv, svenskt väder där jag känner att jag inte känner mig besviken eller att det är jobbigt med temperatur som inte alltid är som människor omkring sig önskar, insikten att känna att det just nu finns inget att klaga på för livet har gett oss allt vi just för stunden kan önska :).

Sitter på tåget hem mot Jämtland efter jobbdag i Bollnäs och inser att det gör mig inget alls att det inte är en varm sommarkväll ute, njuter av den svala, rena friska luften som erbjuds hemma i underbara Norrland för det är här vi hör hemma, jag får komma hem till min familj.

Idag är en bra dag, idag är jag lycklig :)




Kommentarer
Sandra

Härlig känsla!

Och tack för trevligt spontanbesök :-)

2014-06-25 @ 22:49:11
Hemsida/blogg: http://www.perfectbynature.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort