Jobb vecka på resande fot

Ja sedan flytten hem till Norrland så har det blivit en hel del resande för fru Norberg. Denna vecka har det blivit Östersund-Stockholm-Skövde-Jönköping-Hässleholm-Stockholm-Östersund. Har hunnit med en hel del möten, lite utbildning, träffat massa kollegor o fått en massa goa skratt o bäst även hunnit med kära vänner :).

Tråkigt att vara ifrån familjen men så roligt att arbeta med det jag gör o är så glad att få ha den tjänst jag har. Mitt arbete kommer ändras lite o har fått mer ansvar i företaget, blir en del mer resor i framtiden men känner ändå att livet leker o att familjen hinns med så det är bara att köra :). Så roligt att få höra att det arbete man gör uppskattas och att mina kolleger o chefer är nöjda.

Rullar nu ur Bräcke o nedräkningen är börjad tills jag får vara hemma med min familj. Imorgon bitti får jag äntligen min efterlängtade kram av dottern o det är den där känslan man har innan något viktigt i livet ska hända :). 

Hej hopp alla, vi hörs snart igen. Kram 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort