BVC



Liten blir större. Väger just nu 9,5 kg och är 71 cm lång. Just nu tar jag mig fram genom att krypa och åla. Ålar gör jag när jag vill komma fram snabbare. Klättrar mot allt så jag kan komma upp o stå. Går efter soffkankten och försöker ta mig vidare därifrån men har tyvärr inget att hålla mig emot så får hålla mig vid soffan ett tag till. Ställer mig även upp i sängen när jag inte vill sova mer. Kommer mer och mer in i min 8 månaders period där jag blir mer mammig än jag varit tidigare, har svårt att sitta och leka själv då detta är på tok för tråkigt. Vill att det ska hända saker omkring mig hela tiden och får jag inte som jag vill drar jag mamma i håret. Ja vi kan väl säga att jag vet vad jag vill redan. Mamma försökte läsa en dra i fliken bok idag med massa djur, jag blev mest rädd för boken och fundersam hur den fungerade, när jag fått lekt en stund själv med den (ätit och sagit den i golvet) tyckte jag lite bättre om den.

Nu när mamma skriver det jag vill säga er så stod jag helt själv i några sekunder men slutade tyvärr med huvudet först ned i golvet - tur mattan tog emot mig men aj vad ont det gör varje gång jag slår mig. Nä nu ska jag hjälpa mamma o packa o vänta tills pappa kommer hem får då åker vi o campar över helgen.

Kram till alla.....Lea.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort