Hur mycket kan små barn förstå?????

Hej :)
 
Ja som texten låter börjar vi vara fundersam hur mycket vårat lilla hjärta följer med. Igår var hon bara för rolig, har ju som sagt haft sina skrikperioder när jag gått hemifrån och hon varit hemma med pappa. Igår var det pappa som gick och jag var hemma, Lea låg o sov men vaknade, går in för att stoppa in nappen som vanligt men går inte att trösta henne, försöker verkligen allt. Jag sjunger, vyssar, tröstar ja på alla sätt jag kan komma på medan Lea skriker och låter pa pa pa pa hela tiden. När Andrè kommer hem efter ca 40 min är hon fortfarande inte helt lugn. Han går in då hon fortfarande låter pa pa pa, André säger att pappa är här och Lea ändrar då och låter ma ma ma - André svarar att mamma oxå är hemma - lilla hjärtat vänder sig då om och somnar gott - sover sedan lugnt i flera timmar. Kan dom alltså redan vid 8 månader förstå när mamma och pappa verkligen inte är hemma????
 
Midsommar firades i regnet nere på Torekovs camping, mysigt och trevligt trots dåligt väder. Verkade dock som nästan överallt annanstans var det fin väder men men vi får väl hoppas att solen hittar till oss oxå snart. Idag har vi dock väldigt mycke regn i Jönköping, ska tydligen regna lika mycket som det gör under hela juni månad bara idag så vi får väl se hur det blir. Vi ska dock försöka oss på lite städ och bak men får väl se vad lillan tycker om det. Är inne i en period just nu att hon inte vill leka själv alls utan vill vara hos en hela tiden så man hinner inte allt för mycket när hon är vaken :).
 
 
 Hej hopp, snart kommer jag springandes....kram.
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort