Lite bilder



Jag och morbror King, han är ganska stor :)



Testa att bada i handfatet hos momma och moffa men tycker själv att det blir på tok för lite vatten att leka med, tycker väldigt mycket om att bada i stor basäng där jag kan dyka och skvätta vatten :)



Se upp alla för här kommer jag, har nu verkligen kommit på detta med att åla mig fram och vad livet blev mycket roligare för mig men mamma tycker dock att det blev lite jobbigare då jag aldrig ligger kvar där hon tycker att jag ska vara hihihi



Jag här med min lill kusin Texas. Fick lägga en liten kudde emellan så jag inte skulle rulla på honom :)

Kram till alla.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort