Att njuta av stunden...

Verkligen något jag behöver göra oftare :). Som dom flesta vet är jag som person en sådan som ofta är långt fram i tiden o planerar o planerar. Just idag o just nu inser jag hur skönt det är att njuta av det jag har omkring mig just nu. Denna morgon har erbjudit en lugn morgon där mamman o pappan i huset hann kliva upp innan prinsessan o bara mysa runt en stund innan pappan skulle på jobb. Prinsessan vaknar på glatt humör o skiner upp som en sol när jag kliver in i rummet. En stor kram som följer av en mysig frukost i soffan. Just nu letar vi russin under soffan o jag kan inte annat än le åt mitt liv idag. Ja jag vet att detta låter bara så gulli gull men just nu suger jag in all det goda i mitt liv.

Den som stannar kvar o ser hur eftermiddagen blir så är just den kanske inte så perfekt men det tar vi då.

Hej hopp


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort