Småbarnslivet

Ja vad ska man säga, det verkar inte finnas något facit. Har en liten tjej som är väldigt bestämd just nu, kan de mesta bäst själv enligt henne själv - mamman håller inte alltid med. Hur gör man med denna uppfostran, det är inte enkelt o varje dag känns det som man gör fel flera gånger. Idag är en dag jag än så länge kan klappa mig själv på axeln. Försökt hålla mig lugn, inte bara säga nej o sluta hela em utan försökt lugna situationer med lugn förklarande kommunikation - det är så jag skulle vilja att jag orkade fostra varje dag men tyvärr håller inte tålamodet jämt.

Någon med bra förslag kring uppfostran? Vad är rätt? Vad är fel? Hur gör man när frustrationen blir för stor och ingenting känns fungera? Ja det finns många frågor kring uppfostran men ingen verkar veta exakt :)

Ja bara ta en dag i taget o försöka fostra en självständig, stark, empatisk, givmild, rolig, snäll, kramgo tjej som har o kan visa respekt för andra människor omkring sig.

Hörs igen


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort