Nytt jobb o nya utmaningar :)

Ja som rubriken låter har jag blivit erbjuden nytt jobb, så roligt :). Fr.o.m. 1 juni titulerar jag mig som bitrd verksamhetschef och MAS. Jag arbetar för samma företag fortfarande men på ny tjänst och det känns så roligt att bli erbjuden jobb i samma företag trots min flytt på 80 mil :). Känns som jag kan klappa mig själv lite på axeln för det jobb jag hittills gjort. Nu blir det till att sätta mig in i det nya jobbet och ser fram emot lite kompetensutveckling fram mot hösten med lite utbildning i södern.
Idag är Lea hemma med mamma och vi ska försöka ställa iordning det nya kontoret så att jag sitter lite bättre på dagarna. Kan behövas när jag även gått upp till 80% nu :).

Hej hopp så hörs vi igen/M


Kommentarer
Lisette

Meen va kul! GRATTIS! Hoppas du e laddad inför morgondagen. =)

2013-06-09 @ 13:12:31
Hemsida/blogg: http://lianda.bloggagratis.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort