Vardagslyx med Glossybox

Sista dagarna har jag varit sjukt trött och helt slut i kroppen så ikväll fick de bli lite ompyssling och testning av lite produkter jag fått via Glossybox. Dom som inte vet vad det är så går det att prenumera på små boxar som kommer hem med massa godsaker till hår och hud. Fick ett 6 månaders abonnemang av mannen när jag fyllde år och det känns så lyxigt att få hem ett sött litet paket varje månad, alltså ett bra tips om man vill ge bort en annorlunda present (finns även för män). Så nu kryper jag ned med fräsch förhoppningsvis snygg bränna och nylackade naglar :) ta hand om er.

Kram


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort