Beslut beslut beslut....

Ja när man ska bygga hus så blir det många beslut som ska tas. Glad att Älvsbyhus inte har allt för många val för vet inte alls hur jag valt om jag fick välja ALLT som jag/vi önskade.... Kan iallafall säga att det då blivit väldigt dyrt o många timmar med heta diskussioner hemma om vem som får bestämma vad hihi

Nu sitter vi mest o planerar köket o tillbyggnaden o det är riktigt roligt, lite där vi får bestämma hur vi vill ha :). Dock inte helt enkelt men tror nu att vi har en grundplan att utgå ifrån.

Nu väntar vi bara på att grävandet nästa vecka ska dra igång.

Hörs en annan dag, nu blir de jobb för mig o Lea ska till farmor o farfar för mys o bus medan även pappan jobbar :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort